2013. szeptember 8., vasárnap

Miserend és hirdetések - Évközi 23. vasárnap


2 megjegyzés:

  1. Udvozletem Gyuszi Atya, csak szeretném megkoszonni magam és édesanyám nevében a gyonyoru szentmisét, amelyett Kovácsiban tartott. Anyira megható volt a prédikációja, hogy párszor a konnyeimmel kellett kuszkodnom, és a varbai énekkórus, csak ´´hab volt a tortán,, :) Gyonyoru hangjuk átzengte a templom falait, annyira szép volt. És nem csak nekunk tatszett, hanem a szívem alatt hordozom az én drága kicsi babámat, ( akiért hálás vagyok az Úrnak ), nos végig mocorogta az egész Szentmisét, ezzel jelezve a oromét és tetszését. ( már megint konnyezem :) ). Mégegyszer koszonjuk Gyuszi Atya

    VálaszTörlés
  2. Adj' Isten szép napot!
    Én is köszönöm üzenetét.
    Hálát adok az Istennek, hogy ilyen lelki élményként élte meg azt a szentmisét. S biztos vagyok benne, kell is az, hogy hitünk és vallásunk ne csupán az értelem szintjén, de az érzelmek területén is kibontakozzon.
    Önhöz hasonlóan én is köszönöm az énekkarnak - hogy ők is eljöttek önzetlen, s szebbé tették nagy ünnepünket.
    Isten áldja Önt, külön gyermekét (bizony, a gyermek mindenre figyel már aédesanyja méhében) is, egész családját.
    Tisztelettel és szeretettel:
    gyuszi atya

    VálaszTörlés