2012. szeptember 1., szombat

Két éves köszönet


Nézz vissza, és köszönd meg Istennek.
Nézz előre, és bízz az Istenben.
Ő bezárja az ajtókat,
melyeket senki nem tud kinyitni,
s kinyitja azokat,
melyeket senki nem tud bezárni.

Két évvel ezelőtt, éppen szeptember 1-jén kerültem ide közétek, kedves testvéreim. Most ily módon mondok (írok) köszönetet elsősorban Istennek, de minden varbóinak, nagykérinek, kiskérinek, kovácsinak, petőinek, Nektek is, akikkel már találkoztam, s akik szeretettel befogadtatok, segítettetek, támogattatok az elmúlt két év során.
Ugyanúgy bocsánatot kérek mindenkitől, akit bármilyen módon megbántottam.
Bízok benne, hogy még közöttetek lehetek egészen addig, amíg az Istennek itt van velem terve. Még egyszer köszönöm, Isten áldjon meg titeket, s minden kedves blog-olvasót.

7 megjegyzés:

  1. Kedves Gyuszi Atya!

    Mi is nagyon örülünk, hogy két évvel ezelőtt a jó Isten közénk vezérelte! Reméljük, hogy a jó Isten segítségével és áldásával még hosszú évekig marad közöttünk és vezeti tovább útján nyáját!!!

    Hálásan köszönjük eddigi munkáját, szeretetét, türelmét, jóndulatát amit irántunk tanúsított!

    A jó Isten áldja meg!
    Dicsértessék a Jézus Krisztus!

    Györgyik Szilvia

    VálaszTörlés
  2. Fúúú!!! Hogy rohan az idő... Én örülök, hogy már két éve ismerjük egymást :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gyuszi atya!Mi is nagyon orulunk,hogy kozottunk van,és nagyon meghatoak a prédikácioi,amivel sokszor megríkat a szentmisén,mert olyan szívhez szolloan prédikál.A kis unokám is nagyon szivesen hallgatja ont és nagyon megkedvelte ont!Még az sem okoz neki gondot hogy korán kell kelnie mert nagy orommel jár a szentmisére. A jo Isten áldja meg és tartsa meg Ont kozottunk még nagyon sokáig!Erzsébet Szécsénykovácsibol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom a biztato szavakat, a jo Isten aldja meg Onoket is.

      Törlés
  4. Kedves Gyuszi Atya!
    Már két éve, hogy kozottunk van, valóban nagyon rohan az ido. Oszintén megvalva nemjárok minden alkalommal a Szentmisére, de mikor elmegyek úgy érzem, hogy teljesen feltoltodtem Isten szeretetével és az On szavaival. Annyira kozvetlenul és megfogóan tud prédikálni, hogy nehéz elfeledni a szavait ( ami szerintem a cél is :) ), mintha csak hozzám beszélne személy szerint, mindig olyan tanácsot és segítséget ad, amire éppen szukségem van. Olvastam fentebb, hogy elnézést kér azoktól akiket eddig megbántott, engedje meg, hogy reagáljak erre. Szóval szerintem ha valakit megbántott, akkor azt csak azért tette, mert ha egy kis szigorral is, de mindenkit a Jó Isten felé akar vezetni, és On szembesíti az embereket a hibáikkal, és tanácsot ad, amivel segíteni szeretne,és az emberek tobbsége, inkább támad, minthogy belássa és kijavítsa a hibáit. Ont csak a jó szándék vezérel. Koszonjuk, hogy koztunk van.
    Miriama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Miriama!
      Nagyon szepen koszonom a levelet,nagyon megorultem.
      Kulon orulok annak,hogy ezek szerint nem megy hiaba az igyekezetem,meg ha sokszor nem is sikerul ugy tenni a dolgokat,ahogy Istenunk szeretne.
      Orulok,hogy megszolitjak a szavak,remelhetoleg,maga a Szentlelek mukodik.
      Isten aldja! Gyuszi atya

      Törlés